Det kunde ju inte varit bättre.

nu har jag varit på hockey, hade glömt hur jäkla kul det var.
senast jag var på hockey var när jag och lela hade ishallen som vårat andra hem i 8an. allting går så jäkla fort och man skrattar ju som aldrig annars.
kanske är det kylan som gör att man börjar fnittra så jäkligt?
Linnea och jag har nu stora tankar att bli hockeyfruar. tänkte fråga fall de inte kunde sätta in "status" i programbladet sen när de riktiga matcherna kommer igång... annars har man ju namnen, så man kan ju kolla upp det i bibeln aka facebook.

det är faktiskt lite läskigt vad mycket man får reda på genom facebook.
det måste vart lättare förr, där man höll koll på sina 5 närmsta som man träffade och pratade med varje dag. nu håller man koll på 174 personer, och hälften av dem säger man inte mer än "hej" till.
och sen undrar folk varför antalet utbrända ökar.

nej hörni, det känns faktiskt som man börjar återfå livsgnistan nu, och jag har verkligen världens bästa vänner.



Kommentarer
Postat av: LinnéaBratt

Status programmet är en väldigt smart idé. Även vikt, längd och arbete. Sandra måste verkligen snappa upp det här nu!

2008-08-21 @ 10:32:44
URL: http://lbratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback