historia 1 ; yran 2008

Det börjar regna stört mkt helt plötsligt.
Elin blir tvungen att springa tillbaka til tältet eftersom vi inte var förberedda på detta och hade inte lagt på något regnskydd. efter att frustrerat kastat ut allting som skulle kunna vara vattentät och försökt täta tältet med detta, bestämmer jag mig för att göra kvällen ännu värre och gå coh lägga mig i janets blöts sovsäck, och lyssna på andra delen av camp-"varför är jag så jävla vidrig och ful?"(som efter att vinet och ölen börjat sina, istället böt namn till "hur fan kan man vara så jävla snygg och sexig?" ). Kia, Ebba och Dan befinner sig i detta tält, som snart förvandlas till edens lustgård.

efter att ha lagt i en handduk i sovsäcken och tänkte sova så hör jag plötsligt ett skrik ifrån andra tältet.
"men vafan Daaan, jag vill inte hångla med dig.
- men vafan ebba, är jag så vidrig.
neej, jag vill bara inte,
- amen kom igen ebba hångla med Dan nu, vafan.
men nej, ni är störda-
- du är bara rädd för mina aids-prtes ben"

i ungefär en timme liger jag och lyssnar på när ebba fösöker slippa at få hångla med dan.

"nu ska vi klä av oss nakna" hör jag nästa gång. efter ett tag hör jag att de ska gå på toa.

- fan vilka snyygga bröstvårtor du har.
- ja tack, brösten är ju inte så stora, men det är ju alltid något.
- fan vad fint rakad du är.
(nu börjar jag försåt att de verkligen är nakna, fem minuter senare)
- hörredu, gå in i tältet och sät på dig kläder.
- va?
- ja, nu går du in och klär på dig.
- vadå , får man inte vara naken?
- nej man får inte det, då får man bo på en speciell camping.
- men Gud, det är ju helt stört !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback