Ill be there, by your side.

sitter här, igen. whats the deal liksom?
har precis tryckt i mig tre kakor och ett glas mjölk. jag är lite trött på min dåliga karaktär.

kom hem från bion för ett tag sedan, jag och manda kollade på Mamma Mia. så jävla bra, båda två satt och rös hela filmen och sjöng lite tyst för oss själva. en såndär må-brafilm som vår ömme fader skulle gila.
efter det gick vi ner och satte oss i hamnen och roade oss med hur det lät när vi kastade sten i vattnen. tur att man är lättroad.

nu ska jag göra kväll, och ta en rök i hopp om att hjärtat pumpar bort några extra kalorier. om inte annars kanske hostan hjälper till att träna magen. it shore feels so ialf. okej, det här sista var ett skämt.


what would life be without you?


Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-08-14 @ 10:02:31
Postat av: jean

Du gör mig mållös dear.

2008-08-14 @ 10:03:27
URL: http://jeanetteolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback