rocknroll lifestyle.

alltså, ibland hatar jag att jag är en sån jävla svensson.
jag menar, hur kul är det att sitta hemma då alla ens vänner är out there och utforskar världen.

men vad gör man då, när alla ens vänner antingen bestiger kebnekajse, flyttar till LA och blir superstars, flyttar till barca och lever livet, åker charter eller helt enkelt  bara har hittat the love of deras liv?

jo man kan ju efter jobbet på gruppbostaden åka ner till pappas jobb och göra fot-avgjutningar,
komma hem och sätta sig framför tvn,
komma på att man är hungrig men inte har ngn mat hemma,
vara sugen på att sola men vara alldeles för vidrig för att kunna vistas på stan,
en fin avslutning på denna kväll kan dock vara att raka benen och bädda rent i sängen,
och vakna upp ren min enda lediga dag på 17 dagar.
sex drugs and rock`n`roll, bitches.

okej, man ska väl inte klaga. imorgon ska jag dricka drinkar och dansa loss med sandra, och förhoppningsvis lela.
brödraskapet kanske även hänger på. det kanske inte är så pjåkgt trots allt.

jag saknar er nog mest. ni vet vart ni hittar mig / Elpan.
okej ett ord(och två siffror); 14 år.

Kommentarer
Postat av: hon som tydligen varit 14 och javlig

oh my god....

2008-08-29 @ 19:06:34
URL: http://barcelonaliving.blogg.se/
Postat av: karolin

men guuuu blogga da!

2008-09-04 @ 15:54:53
Postat av: Jeanette

UPPDATERA

2008-09-04 @ 21:37:11
URL: http://jeanetteolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback