sova gott som fan.

snart är jag frisk, yeyeye.

kom hem för en stund sen, efter att ha powerwalkat(what the?) träffat janet och jossan, och kraftgångat(värt att nämnas igen)hem + en omväg. nyduschad, med en kopp the och tända ljus sitter jag nu här. fast jag egentligen skulle läst en bok. det där sista är jag inte riktigt van vid än, men det kanske är värt ett riktigt försök för att kunna sova, on real.
sen när behövde man anstränga sig för att sova? aja, jag ska vara glad att jag icke är en sleepwalker, det hade gått illa med min säng.

Jag har även upptäckt ett nytt fenomen; ju mer jag städar, ju stökigare blir det. japp, thats it.
imorgon ska ja upp och träna, sola, sen blire lunch med sandra innan jobbet... bara så ni vet.

nej nu ska jag göra sovskiva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback