time will tell.

jag har precis badat. i ungefär en halvtimme låg jag och undrade varför vattnet inte steg(eller vad man ska kalla det), och efter ytterliggare en stund så märkte jag att jag inte hade satt i ploppen.
grymma elin, det där hade du kunnat försörjt en hel sydafrikansk-by med. usch.

jag låg och fördärvade över mig att bildextra hade förväxlat tyra banks med beyonce, och funderade på fall tidvatten heter timewater på engelska. det lät fult. förstår ni nu hur otroligt uttråkad jag är?
och det är inte slut än; jag ska nämligen vara sjuk imorgon med. dålig cashflow nästa månad, liksom.


nej, nu ska jag gå och föna håret, eller gosa med pappa. jag förstår inte hur jag kunde flytta ifrån den karln. haha. nej, puss.


här är vi, yran -07.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback