bäst att få det överstökat.

kort och gott, våra yran dagar i ständig dimma.

Torsdag;
- janet fyller år och vi peppar med happybirthday-låtar på olika språk.
- efter att ha väckt daniel får vi skjuts till usala för att ta tåget till östersund.
- alla är pepp men ebba är peppigast, jag försöker bli pepp.
- jag försöker för mkt och efter ungefär en timme däckar jag, sen kräks jag, sen däckar jag igen, och helt
plötsligt är allt mitt fel.

framme i ösd tar vi taxi till campingen, kommer inte ihåg hur tältet kom upp men upp kom det.

- peppar till lite till, jag och kia röjer kent av scenen typ, och hamnar i ett underbart tillstånd.
- jag och janet drar till blondie och möter upp karolin. det var inte så jävla hårt faktiskt,
vi drar på justice, karolin hade nått nirvana och jag hängde på, skuttandes och liggandes på marken kändes livet så perfekt som det aldrig någonsin känts förr. älskart.
- tillbaka till vårat käre tält stöter jag och janet på karoline som hittat några anhängare. vi slutar denna berättelse här.

fredag;
- vaknar, sätter oss i våra underbara campingstolar.
- hela samhörigheten sitter och beklagar oss för äckliga och vidriga vi är,
- jag upprepar; vi hade ialf tur med vädret. kanske 512 ggr. det var nog många som ville döda mig den kvällen.
- äter världens värdaste tacobuffè, sen drar vi och kollar på anders och ingen tänker på någonting utan har bara så jävla härligt i solen.
- vi peppar till igen.
- vi sitter och försöker förstå hur fan vi kan vara så jävla snygga,
- sen äre lars, vi hamnar i någon sorts eurfori. jag skriver tom om texterna till janet,
- helt plötligt har janet gjort det smartase ever; hon sover hos karolin.
- för nu börjar det ösregna
och jag spenderar natten i en blöt sovsäck men är road av nakenchocken som jag skrev om tidigare.
-jag ligger även och lyssnar på folk som snor daniels tält, och blir förvånad när han kommer tillbaka och har varit i fyllecell hela natten.

Lördag;
vaknar upp, tror jag ska dö av köldskador.
- jag och ebba drar och duschar hemma hos kajsa,
- vi känner oss som människor igen.
- daniel har fått ett nytt tält, ett JD tält som typ är det snyggaste ever.
-janet kom tillbaka (hurrey) och vi sitter och bara är störda hela eftermiddagen, även denna gång i våra stört sköna campingstolar.
- Dan drar en gräns.

vi åker på förfest hos karolins vänner, mycket mycket trevligt.

- daniels tält har blivit stulet igen.
- jag och ebba åker in till campingen lite tidigare för att umgås lite med de andra också.
vi poppar loss som aldrig förr och går på håkan.(nu börjar det regna)
- på håkan sviker jag janet, och stannar kvar även fast det enda hon ville se var tensta.
detta mina vänner, eller snarare min vän, gör jag aldrig om. förlåt, på riktigt verkligen.
-efter ett tag ska vi sova. jag och janet har en barnpool i vårat tält, och efter många om och men, sover vi i kiias och ebbas tält.


söndag;(regnar fortfarande)
vi överlevde natten konstigt nog. tar en taxi i ösregnet och sitter och värmer oss på station i 4 timmar.

Kommentarer
Postat av: jean

Alltså det var underbart?

" dan drar en gräns " - hahaha. dör!

2008-08-07 @ 17:03:51
Postat av: karolin

fett nice!

2008-08-07 @ 20:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback