borstkämd, eller helt enkelt ett änglabarn?

ringa mamma på jobbeeet, hur skenhelig är man inte?

-öhrm, maammaa. det var såhär att idag skulle jag boka biljetter till östersund över yran. och vet du vad det billigaste gick på?
-nej.
- 995 spänn dit, och 775 hem. tror dom jag är gjord av pengar eller?
- jaha?
- jaa, men sen, så hittade jag yrantåget. och med biljett så går det på 1645, kanonpris. bra va?
- m, det var ju bra elin. men nu har jag bråttom, och ja, du kan få det om du bara sover hos mig inatt och går ut med olle.
- okej, tack mamma, hoppas du vet att jag älskar dig.

jag och ebba åt sushi på stan, och efter att ha setat och lyssnat på hennes jäkla flyt liv(hon flyttar till LA i augusti, och ska jobba med hennes musik, hellooooo, gemeeeej) så kändes det jävligt, och då menar jag jävligt kasst att gå till sjukhuset och fortsätta slita.

Dags att sova, jobba 7 imorgon, sen jävlar blire annat.


Kommentarer
Postat av: karolinen

hahah fick du lana? BRA BATTRE BAST! snart ses vi min alskade bastis!

2008-07-04 @ 15:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback