freedom

idag har jag varit ledig. vad har jag gjort?
jag har tvättat,  5 maskiner. kan ni förstå vilken ansträngning?

efter detta gick jag och mötte sandra på stan, vi kikade runt litegrann, sen fikade vi sallad, och pratade om massa saker vi önskas göra i höst. sen hur mkt som blir av spelar ingen roll, faktiskt. sofie kom och joinade, sen fick hon hänga med hem och hänga tvätt. nu väntar jag på att linnea ska komma, vi ska kolla på bridget jones, jag kommer mest troligt kissa på mig.

Ebba har föresten bangat på yran, för att spara pengar till LA(jävla ursäkt) så hela kvällen igår och litgrann idag har gått åt att försöka övertala daniel och hans kompisar att åka upp, istället för att dra till slovakien och dricka billig öl.
det kanske går,
det kanske går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback