jobb, sex och grannar.

(lite mildare än sex drugs and rocknroll)
in order av att karolin ville veta vad jag gör om dagarna kände jag mig lite tvungen att skriva detta inlägg.

jag har precis kommit hem från jobb på vulcanus, kändes som att komma hem, på riktigt faktiskt. fick lite avsmak då jag kom på att jag ska jobba på sjukan imorgon. menmen, i helgen är jag ledig båe lör-sön.
har nog inte särskilt mkt att skriv egentligen. fast iofs här om natten hände en lite otippad grej;

vaknar klockan 0200 av att jag seriöst tror att någon blir våldtagen nedanför balkongen. är tvungen att kolla ut genom persiennerna innan jag förstår att mina grannar håller på att förlustar sig. dem skriker något förbannat, och jag somnar inte förens de haft sitt lilla roliga.
 0400 vaknar jag igen, sängen skakar, det måste varit värre än vad det gjorde på rhodos igår. det var mer exorcisten skakningar, och så börjar det skrikstönas IGEN. jag började grina, smällde igen fönstret i hopp om att bli hörd. men nejnej. en timme senare gick jag iväg till jobbet. skulle ge mig fan på att grannarna låg och sov ända tills jag kom hem.

annars hare inte hänt så mkt. nu blir det både janet OCH daniel till yran. härliga tider, lovely times.

nu blire röka, sen sova. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback