kära blogg

hooooola! jag har varit mkt effektiv denna morgon, jag har städat hela lägenheten  OCH torkat golvet. inte för att det är särskilt stort, menjävlar vad medtid det tog. nu kommer jag för första gången någonsin komma hem från jobbet till ett städat utrymme. lovely. eller lite är väl kvar, men det ska jag ta hand om.

ska snart ner och ta farväl av ebbot, som åker till sthlm och snart tillbaka till hennes göterborg. jag vill hälsa på henne snart verkligen.

igår var linnea och christoffer här. jag och limpan skulle poppa popcorn i kastrull, jag har tydligen tappat mina skills med det där. först blev dom gröna och sen friterade. vi kände att det inte riktigt var vårat sätt att jobba, så christoffer fick äta upp dom.

no time for me to gå.

Kommentarer
Postat av: karolin

SVAR PA ASKINLAGGET: japp, da spelade vi det dar spelet pa finska och din mamma fick komma hem fran sthlm hahahaha

2008-07-01 @ 16:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback