långnatt.

igår gick jag och la mig 10, för jag var så förbannat trött. somnar jag då ? nej?
sista gången jag kollade på klockan varen 03.34. vad hände liksom, var det fullmåne?

helgen har varit lagom. i fredags vald jag och linnea en hemmakväll framför poolparty, som å andra sidan hade varit askul. men när kvällen var slut så kändes det som vi valt rätt, mycket prat och ingen bakfylla. det var längsen man vaknade upp pigg.
på lördagen blev det ikea, linnea skulle ha saker till sandhamn. och på kvällen blev det olearys med katten.
det var trevligt, man var dock inte lika pigg när man vaknade på söndagen.

denna vecka är jagbara ledig på fredag, och nu tänker jag börja nedräkningen till yran, fan vad kul det ska bli.
nej nu ska jag städa, sen äre jobb.

Kommentarer
Postat av: katten

jag älskar dig och finns för dig oavsett vad du berättar eller gör! Tro på det! Puss

2008-07-07 @ 16:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback