skaru ha spö, hjärtat?

har övervägt vad jag ska hitta på denna kväll, flera,flera,flera gånger om.
-skulle jag på fest hos evelina,
-skulle jag till klosterparken med janet & dem och grilla,
- eller skulle jag, som kroppen säger stanna hemma och ta det lugnt.

då jag bestämt mig för att stanna hemma och vila , så ringde linnea, och nästan grät. hon var så arg idag att hon tillochmed ställt sig och skällt ut mascaran,stackarn. vi ska ligga hemma ikväll, suckers som vi är. och bara mysa på balkongen och kedjeröka, äre inte the perfect way att utnyttja en fredagkväll i detta härliga väder?

känns som att detta var ett smart drag, då jag snart somnar.  allmylove.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback