totalt jävla borta.

helt seriöst. jag är helt sanslöst slarvig, eller så är jag jävlajävla duktig på att trolla bort saker.
det värsta är att jag alltid tappar bort viktiga saker, oftast gör jag det även när jag är full.
jävla skit. häromdagen upptäckt jag att mitt pass var helt jävla borta, och då menar jag helt jävla borta och jag blev tvungen att punga ut 980;- spänn för ett provisoriskt pass. och pappa var ttvungen att följa med till polisen i västerås för at skaffa detta eftersom jag inte har ngn legitimation överhuvudtaget,, vilket kanske var tur. för jag märkte precis att mitt busskort är lika borta som passet var. kan någon kanske tänka sig att ta hand o denna otroligt sinnesförvirrade kvinna? ring mig isfl. som att det inte räckte med en plånbok, 2 mobiler och en kamera. give me a break, kom igen.

akta er kära campingfamilj(som  förövrigt ständigt växer), det finns en risk för att vi blir utan tält på yran.

nej, nu släcka och försöka drömma om vart mitt kära busskort är.
imorn är sista jobbdagen, sen är jag ledig i 6 dagar. heaven, im in heaven.

lär mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback