we could trash some plans and paint my walls

imorse när jag gick till jobbet var det 9 grader(ja celsius)  ute. i mitten av juli? vadfan hände.

jobbet gick i ett idag allafall, trivs bara bättre och bättre faktiskt. när jag kom hem gick jag in till mor min, och där blev jag kvar ett tag. vi beställde sushi, kollade på studentbilder jag fick från cissi igår. mamma satt och grät floder igår, och gav ifrån sig kommentarer som "jaadu elin, det är inte förens man ser sådana där snygga bilder på sina barn som man förstår att ni inte är så små längre, man kan ju knappt ta hem vem somhelst längre" och "jadu elin, annat vare på den tiden du vägde 2795 gram". vi pratade gamla minnen & bokade yran biljett. usch, ursäkta att jag tjatar, men det ska bli så jävla skönt att bara få vara ledig.

vad ska jag göra ikväll? för tillfället sitter jag och lyssnar på beachboys. om ingen av mina vänner förmår sig att ringa ska jag nog sodastreama och gå ut och läsa på balkongen. hör av er gottfolk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback