hey partypeople.

härlig helg har det varit, har haft kvalitetstid med min far, och jobbat. annars har solen varit sällskap nog för min del.

nu jäklar är det inte många dagar kvar till studenten, ska försöka peppa min klass till ngn sorts park-aktivitet denna vecka, det känns som ett mission. kanske brännboll, kanske kubb? min klass är ju dock inte kända för attvilja vara med på diverse pulshöjande aktiviteter. men det kommer väl sluta med öl i parken, men jag är ju inte den som är den.

denna vecka har jag jag körlektion kl 8 mån-ons. tråkigt då jag skolan inte börjar fören minst 11 varje dag.
snart kommer karolineeeen heeem.

nu ska jag ner och hänga tvätt, sen ska ajg försöka hitta viruset som jag fått på datorn, så klicka inte på länken jag skickar ut på msnimage36 mina kära. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback