inte en dag för sent.

okej, det började med att jag skulle skjuta upp bloggandet en dag efter studenten, lite för sliten, lite för osugen att skriva.

nu är det en och en halv vecka sen och det känns helt stört att jag inte ska tillbaka till skolan igen.
detta har hänt;
- jag har tagit studenten,
-hängt med ebben aloth,
-karolin har hunnit varit hemma och åkt tillbaka till barca, men jag älskade att ha henne här och vill ha na tillbaka,
- jag har börjat jobba på sjukhuset, känns forfarande lite jobbigt med alla rutiner och översittande sjuksköterskor.

det har säkert hänt massa mer också men just nu orkar jag nog inte skriva så mkt mer är jag rädd.
jag jobbar hela sommaren förutom över yran, då är jag ledig fem dagar, och jag längtar redan. säskilt till yran.

idag har jag, elin uddgård varit och tränat. konsitgt att det inte händer oftare med tanke på att far min äger det, men men.
amanda jag linnea och christoffer pumpade som fasen, ända tills linneas finger klämdes (läs. nästan gick av).
skönt som tusan, så imorgon ska jag dit igen. dock kanske inte lika piggt efter att man jobbat 7-16.

nej nu ska jag äta jordgubbar i mina student-present-jordgubbsskålar, wich i love, with all my heart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback