jag vill ha dig för gamla tiders skull

(okej, det blir lite vääl mkt håkan på sommaren ibland.)

imorse kl 745 ringde dem frn jobbet och sa att jag  inte alls behövde komma tidigare, skööönt.
fast ändåå inte, jag ska jobba på vulcanus idag och jag saknart väldigt mycket.

jag och linnea var på SATC filmen igår, vi grät mest hela tiden, glädjetårar och ledsnatårar varvade varandra perfekt. helt underbar film som jag nog lär gå och se flera gånger, om nu plånboken släpper till för det när jag inte ens har råd med tandkräm.

nej, time for me att hoppa in i duschen, ska cykla fort som fan, hem till fårtickan och hoppas få se en glimt av janet innan det bär av till workeliwork.

igår när jag satt på mams jobb så kollade jag igenom hennes bilder på datorn, så hittade jag den här. den är från när david följde med oss upp till kläppen ett år. fasen vad man saknar gamla tider ibland.

                                                                                            


Kommentarer
Postat av: karolin

http://vader.passagen.se/index.cgi?search=enk%F6ping

mohahahaha!!!

2008-06-25 @ 18:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback