magisk balkong.

snipp,snapp,snut så var denna onsdag slut.

jäkla skönt det var att jobba på vulcanus idag, personalen är bäst, brukarna är bäst, tillochmed fågeln är mysig.
när jag kollade på mobilen när jag skulle gå därifrån hade jag 14 missade samtal, och 11 mottagna meddelanden.
jag kände mig väldigt eftertraktad denna kväll, haha. ett av dessa samtal var från daniel, och resultatet blev en cigg i ghettoskogen, skogen mellan enögla och bergsgatan. in my hood, liksom.

okej, detta var ett jävligt ovärt inlägg,. och nu ska jag gå ut på balkongen och vänta på att katten ska komma förbi och kasta prince på mig.

Kommentarer
Postat av: kaaaarolin

du maste uppdatera mer om dagarna, har inget att gora pa jobbet ju!!!

2008-06-27 @ 19:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback