nu är det snart jul igen.

nu är midsommar över, & jag är ledig i fyra dagar. tusing vad jäklarns skönt.

igår efter jobbet åkte jag hem till katten, hon jobbade, precis som jag även idag. ci han precis hälla upp lite vin, så fick hon larm, ngn på hennes jobb blev tvungen att gå på toa, och katten som hade jour blev tvungen att åka ner och ge sin hjälpande hand. efter en timme kom hon tillbaka. sen kom även jessica och vi bestämde att jag skulle sova där.
jag trodde jag skulle däcka efter vinet, men nejnej, jag låg vaken till halvtre. jäklarns skönt det var när väckarklockan ringe klockan fem. mumsfilibaba.

neej, nu ska man väl inte vara sån. men jag har ju varit piggare, men trots detta gick jag och tränade efter jobbet.
yeyeyey!

nej, nu ska jag väl sätta mig framför tvn med min sodastreamade funlight. det är gott det.
har ni tänkt på att det bara blir mörkare och mörkare nu efter midsommar? shit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback