passing by.

ganska så trött efter att ha jobbat mina sista introdagar på sjukhuset, i have to admit.
nu har jag precis städat lägenheten, och bytt till en större tv, var tvungen att göra det om man skulle få hit linnea och christoffer(som förövrigt fick körkort igår, YEAY) till fotbollen. nu kan man tillochmed se bollen. undrar fall jag kommer kunna få över janet, eller kommer hennes 52 tummare vinna denna challenge. slaget om janet- elin vs. the evil 52 tummarn.
hejja på mig.
hejja också på amanda som tävlar i UKM riksfinalen! jag missade det igår, men janet och papi åkte och kollade. pappa hade tydligen filmat, så jag går inte helt lottlös.

imorgon är jag ledig, och linnea drar iväg mig på vibrationsträning. ska man verkligen tro på det?

nej nu åter till SATC maratonet som pågår på trean, this fairy moment. PUSS


Kommentarer
Postat av: karolin

vibtraning ar skitkul ju!!

2008-06-19 @ 14:53:29
URL: http://barcelonaliving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback