ursäkta, men det brinner i din väska.

jag blev lite halvt ledsen idag när jag kollade på tv-tablån & såg att det var säsonsstart för allsång på skansen, och självklart så ska kungen hellström vara där. Jag kommer ihåg när jag var där för två år sen, jag stod och grät, sådär hulkaktigt ni vet. och sen när jag kom hem hade jag 40 graders feber. haha. aja iafl, hoppas jag ska på bio efter allsången, för i dont wanna miss it.

Igår hade jag en såndär helt underbar dag. på dagen åkte jag ner och sällskapade med janet, elin och max. vi satt i klosterparken, och när solen tittade fram så blev vi sugna på lek med boll. i brist på boll så tog vi en fralla & kastade. efter ett tag hade den smulat sönder totalt och vi gick till hamncafèet och åt glass.
sen åkte jag hem, gjorde iordning mig och gjorde iordning fransk potatissallad sen cyklade jag till katten där vi skulle ha knytis. halva ligan hade bangat, så det var bara de coola(vilket inkluderar; johanna, katt, emil jessica och så jag, såklart.) som var där. det var mysigt, vi spelade spel och skrattade. vid tio drog alla därifrån, och jag cyklade tvärs överstan och hamnade på fårtickan, där elin, janet, max och magnus(tror jag iafl han hette) var. även det var trevligt. vi satt och drack och pratade om allt mellan himmel och jord, och janets kamera var i krigstankar, så det lär ju komma upp bilder så småningom. men jag kan bjussa på lite gamla bilder från kattens gamla boning. fasen vad små vi ser ut.

jag längtar till yran. somfan,somfan,somfan.


20062006  2006


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback