nej jag är inte full, det är sangrian.

jävla lyckad kväll igår, trots många om och men innan vi fick till det.

började hemma hos unnebo i örsa, vi satt och drack och pratade om allt mellan himmel och jord. efter ett tag så var janet kalasfull (sensation, har faktiskt inte hänt tidigare i sverige) och efter ett tag hängde vi andra på. tog snart bussen in till usala, för att skaka det våran mamma gav oss på people. jag skrattade så mkt så jag har träningsverk i magen idag.
när vi åkte hem så hoppade vi av på torget för en hederlig hamburgare. med oss i kön stod även nordman, och ett 20tal enköpingsbor för att ta kort på han. sad. aja, hamburgarn var god och sen blev det taxibilen hem.

imorse tog det lång tid innan jag vågade ställa mig upp. jag är bakis och svettas som en gris, men jag är inte olycklig för det. jag har legat hela dagen i soffan och kollat på div. amerikanska serier och mannen som kunde tala med hästar. röjröjröj. nu kommer janet och så ska vi beställla pizza.

janet lovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback