domedagen

mig själv med tre ord denna lördag;
stört jävla bakfull.

Minnet sviker idag nästan lika mkt som balansen svek igår. Trevligt vare iallafall, fast trevligast vare hemma hos emelie som hade 18årskalas. mycketmycket lyckat, och mycketmycket treviga människor. väl nere i hamnen så vart det lite splittrat, och ärligt talat så kommer jag inte ihåg särskilt mycket. snefyllan-sara gjorde årligt besök, men vafan ibland ska man väl göra så också. somnade som en gris när jag kom hem, med ät äpple i handen. hade jag haft det i mun hade jag sett ut som en gris, fan, att jag inte tänkte på det tidigare.

ikväll äre på`t igen, fast i uppsala med janet elin och deras vän. känner att jag bör lämna enköping ifred ett tag efter denna pers. nej nu ska jag återgå till att vänta på janet, och se fall man kanske vågar på sig en rök även fast man mycket troligt nog ar lungcancer efter igår.
tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback