work before fun.

har idag räknat ut att jag jobbat varje storhelg det senaste året, ingen midsommar-07, ingen haloween, inget julddagen-annandags partande, inget nyårsfirande, inget påskfirande, och nu återigen inget midsommarkalas. jag jobbade tillochmed på pingst, om det nu var ngt att fira. men men, i make money baby.

nu har jag gjort kväll för mig själv, avslutade med att stänga balkongdörren innan filten hade hunnit med till insidan, och jäklar vilken fart jag måste gått med för jag ramlade totally armless ner på golvet. låg och tokgarvade i fem minuter innan jag släppte in filten igen.

vibrationsträningen idag lär ju funka, för det var mkt jobbigare än jag trott, & jäklar vad skönt det kändes. det ska jag nog fortsätta med tror jag.
sen har jag varit i usala och bytt ut mina glas som jag fick i studentpresent, då jag inte ville ha gröna. människor i min närhet verkar verkligen tycka att jag ska ha grönt; gröna lakan, handdukar, halsband, glas, tallrikar.
vad hände?
ser jag ut som en grönsak?
kanske.. som ett salladshuvud ungefär.
fick även med mig ett par skor hem. det var love at first sight.
träffade janet som fikade med inana, sen tog vi bussen hem till sköna gröna(återkommande ord i detta inlägg) enköping.

nu ska jag sova, får se hur det går nu utan janet. maan, that women knows a good sleep liksom.
tänk på mig och katia imorgon, under upprepade skålar, snapsvisor, lekar, sillätande osv. så kommer vi att jobba, och vi går på igen lördag klockan 7, ungefär då ni avrundar kvällen kanske. så skänk oss en liten tanke, pleeeease.

okej, jag var ledig på valborg.
None

Kommentarer
Postat av: john blund

Men vad händer till kvällen idag då, hjärtat? ( DAN EFTER MIDSOMMAR ALLTSÅ !! )



puss

tänker jämt på dig ju!

2008-06-21 @ 11:07:29
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback