a little bit more

usch, jag måste sluta ara uppe this late. det kanske inte är sent för många, men för mig som typ kräver 20 timmars sömn per natt, så känns det. okej, det var en liten överdrift, men det står jag för.

nu har alla vännerna gått hem. limpan, christoffer och jag har setat på youtube hela kvällen tp. ruskigt vaf tiden går fort nu för tiden alltså. Jag fick även preliminära stolar till min balkong av mamma, nu vill jag ha lyktor och krukor :) det bliva fint?

jag har även bestämt att dimorgon är den första dagen på mitt nya liv, vilket gentligen brukar börja på måndagar, men efts jag aldrig lyckats, så flyttar jag fram det en dag. smart? kanske.

nej nu ska jag försöka hitta lite sovro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback