compeed i min väska.

snuskigt jäkla kul hade jag igår, mösspåtagning som heta duga. började med förfest hemma hos mig, innan vi sedan gick mot joar. hela klassen var helt vild, vilket resulterade i div. olyckor.
dock slutade den på på olika sätt för oss alla, somliga på sjukhus, andra med en full bålstabo i sängen, och en tredje fick skjuts med alkoholpåverkad chaufför.

imorse var det upp till skolan, rösten var inte i dess bästa skick då vi skrikit av oss stämbanden i sånger där vi hävdade hur bra vi var/ är. det enda vi gjort var att äta, äta och återigen äta. många dåliga kommentarer, och konstiga händelser kom upp. jag förlorade även musiktävlingen för första gången i mitt liv. men blev ändå krönd till musiktävlingens-drottning under dessa tre år. yeah.

nu kommer snart linnea, vi ska plugga matte. imorgon har jag halkbana, och sa jag att jag & katten klarade teorin föresten? woho, nu jäklar.

FYFAN VAD VI ÄR BRA!

Kommentarer
Postat av: janet

jag kan inte fatta att iar ar det din tur.
jag ska tanka pa dig hela dagen, trots att jag inte ar hemma. Forlat for det. Och jag alskar dig.
Njut av den, langsamt. Det ar den basta dagen.

2008-05-29 @ 20:38:53
Postat av: karolin

hej stumperumpen! nu ar det bara 5 dagar kvar. grattis till teorin med, men det sa jag va? Puss pa dig mi amor

2008-05-30 @ 16:14:20
URL: http://barcelonaliving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback