elin med plugghuvudet.

mkt mer pluggande blidde det inte för fröken uddgård, precis när jag kom ut ur duschen ringer herr österdahl och bjuder in sig själv med några kompisar, och jag som satt här sekundrarna innan, och gick ner mig för jag kände mig så ensam, fick helt plötsligt upp ljuset igen. de stannade dock inte sålänge, men tillräckligt länge för att filip skulle kasta ur sig ett flertal oförsökmda förslag. haha, nej, det var trevligt.
Linnea kom inom kort, och mamma kom för att få träffa hennes älskade filip, aka, bertil.
hon blev besviken, då hon lämnat sin egna vän bertil, för att få träffa filip-bertil.
 men det gick över snart, då hon fick sitta med limpan och mig och kedjeröka ett tag. mamma besviken när hon hade åkt hem från hennes vän "bertil" för att få träffa lilla bertil, men så hade lill-bertil gått.

komplicerat inlägg blev resultatet av denna historia. nu ska jag knyta ihop säcken och hoppas att sömnen gör sitt inatt. puss

Kommentarer
Postat av: Katten

imorgon smäller det! We are gonna make it beeeaaatch!!!

2008-05-26 @ 13:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback