elin, reaching the stars

& siktar på ett IG i matteB. japp precis så kommer det gå om jag fortsätter med allt detta trevliga folk jag bjuder hem till min enkla boning. johanna lämnade mig nyss. vi har ätit middag, haft allsång, och iallafall försökt att plugga.

stannade kvar i skolan idag, fortsatte med vår franska(jag har fått för mig att papè masche(stavning) absolut är franskt) student mössa. Nu jäklar är det två prov kvar, sen äre bara fest, fest och fest.

vi börjar med budgetbal på lördag, vi lite fattigare studenter var tvugna att anordna vår egna bal.
sen äre mösspåtagning, följt av röj-joar.
sista studentfesten,
sen jäklar, äre dags att sjunga om studentens lyckliga dar.

pepp,pepp & åter pepp. (jag tror jag börjar bli beroende av upprepningar.)

nej hörni, dags för en dusch följt av lite teoriplugg och SATC? mums

Kommentarer
Postat av: karolin

i see right through (too) you... kommer du ihag den? det ar ju varan gratlat!!! min TL har datan pa hog volym sa jag hor ocksa, haha javlar i min lada vilka minnen!!!! PUSS MISS U!!

2008-05-23 @ 17:16:10
URL: http://barcelonaliving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback