ett inlägg ingen blir smartare av, i promise.

Idag har varit en effektiv dag, gick upp halvåtta imorse för att jag och pappsen skulle utnyttja staden uppsala till max innan jag började jobba klockan tre. Vi lyckades jäkla bra med att utnyttja våra bankkort.
det blev;
två klänningar,

ett linne
en tshirt,
ett par skor,
en tonad ansiktkräm(gud har ju faktist gett oss solen)
& lite underkläder.

pappa köpte dock bara en parfym. slutsats; det var nog mest jag som utnyttjade både mitt och pappas bankkort.
(nu förstod jag verkligen inte varför jag skrivit vad jag har köpt, då det är allmänt ointressant + att ni inte har en susning om vad jag köpt. aja, to late now.)
nu kom jag nyss hem från jobbet, och borde gå och lägga mig nu. jag har nämligen ett mördarpass framför mig,
700-2130. i will survive.


.image25

Kommentarer
Postat av: Katten

Vilen fin liten familjebild (utan dig). Jag längtar efter dig.

2008-05-04 @ 18:28:52
Postat av: Fia

Oj oj..min gamla chef + arbets kollega Gurra...trevligt trevligt.. ;)

2008-05-08 @ 19:08:44
URL: http://filifjonkan1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback