hurra för eran Elin..

ni sjunga allesammans ; )

jag fyller år idag, hela nitton år. och jag sov på fårticksgatan för att få födelsedags-feeling.
det funkar faktiskt. en dator, pengar & världens sötaste bok av manda har jag nu i min ägo.

mycket som har hänt detta år faktiskt, konstigt att kolla på bilder från förra året. typ ingenting som stämmer, även fast det kanske var en av mina bästa födelsedagar. & presenten jag fick förra året av lela, karolin & janet är svårslagen. undrar fall vi ska åka till gotland i år ?

men men, man ska väl växa upp någon gång? ikväll ska jag bjuda på tårta hemma hos mig. & sen ska jag söka tjänst på BB i uppsala. fasen vad jag blir glad om jag får den.

idag på dagen blir det att heja på syster på joar, där hon är med i UKM finalen.

nu längtaaaar jag efter karolin och janet. KOM HEM, vi börjar om igen <3


förra årets kalas.

Kommentarer
Postat av: Mi

Grattis! :)

2008-05-18 @ 11:03:49
URL: http://misblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback