installationskrångel

hur lång tid kan det ta att installera msn på en dator egentligen? jävligt långt enligt min iafl.
sen kan jag inte installera mitt nya super-spel "trafikskolan"(wooow)men datorn hävdar att jag inte är administratör, väldigt mystiskt tycker jag.
kanske borde man skaffa sig en elektriker till pojkvän innan kylskåpet går sönder.
jag behöver verkligen plugga teori, efts jag har provet snart. USCH!

idag var egentligen en kort dag i skolan, men vi stannade till halvfem. vi fixade klart projektarb. och började på mössan. det är nämligen op3 som går först i studenttåget i år, och det känns att det börjar närma sig nu. Det är budgetbal på lördag, mösspåtagning nästa onsdag, sen en vecka till, så äre studenten. det är sjukt vad tiden flyger iväg alltså.

aja, nu ska jag ägna mig åt att installera teorigrejen. sen ska jag springa ner och köpa EP och kolla på min kära syster.


Kommentarer
Postat av: Råttmamman

Häpp lillråttan - nu är den ljusnande framtiden snart här....Kram

2008-05-19 @ 21:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback