jag hatar att jag älskar dig, men älskar dig så mycket att jag hatar mig.

ja, det blev ju en sjuhelvetes valborg iafl. mötte upp katten, emil och albert runt 9.00 för att ta bussen till uppsala.

satte oss i stadsträdgården, i det fina vädret, bror gustav, hansflickvän camilla och fredrik kom så småningom och joinade.sedan anlände även resten av alla enköpingstjejer. astrevligt, sen körde vi en liten rundvandring i alla parker. riktigt lyckat faktiskt. efter mer eller mindre dystra miner bestämde jag mig sedan för att dra till gustavs thriller griller, och efter att ha gått omkring i halva usala, hittade jag till slut dit. vill dock tillägga att jag nog har världens bästa bror.

sandra ringde och frågade fall jag skulle komma på någon annan fest, och jag är ju fortfarande inte den som är den, så självklart drog jag.
för att snart dra vidare till nästa stopp, kanske en av de dummaste saker jag någonsin gjort, men men. trevlig  taxichaufför. dock hittade han inte till dit vi skulle så vi åkte till sthlm, sen sa han att efter en sån här pärs måste man ju få röka i bilen, sagt & gjort.
tillslut kom jag iafl fram till slutdestinationen. no more about that.

& janet, jag hälsade maximiliam minst 511 ggr, och jag skulle hälsa minst lika många ggr tillbaka.

dock pallar jag nog inte flytta imorgon, tror jag ska klara mig genom helgen först så flyttar jag i början på nästa vecka, bara så ni vet liksom.




Kommentarer
Postat av: LinnéaBratt

Jag älskar dig:)

2008-05-01 @ 19:23:24
URL: http://Lbratt.blogg.se
Postat av: Katten

Kunde jag vrida tiden tillbaka om det stod i min makt, då gjorde jag så mycket ogjort och än mera osagt. /Lisa Ekdal
Jag älskar dig

2008-05-02 @ 12:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback