om ni ville veta.

johanna, pernilla och emil var här och piggade upp min annars så tråkiga fredag. det var mysigt, även fast vi inte gjorde så mkt, vi sjöng mest till helen sjöholm. jag och johanna lär ju starta kör?
vi sjunger minsann såna här dystra låtar ganska ofta,äre inte det så sjunger vi psalmer. och sjunger vi inte psalmer så brukar vi skrika AAARRRRIER, eller så  kör johanna ngn ordlek som fr oss att skrika ut blatte.
Det är ganska stört faktiskt, men ganska så trevligt.

hör även att david har ett jävla drag hemma hos sig. jag borde bygga linbana mellan oss.

nu knyter jag mig, och ännu en dag närmare min 19årsdag, ont forget me på söndag liksom. natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback