slow dancing in a burning room.

nu har jag bott in mig lite, dock är det väl lite små justeringar som blir till framtida projekt. men jäklarns vad skönt det känns. & vilken helg det har varit även.

i fredags hade jag lite förfest(egentligen var det väl lite för att majabaja fyllde 18 igår) här, om man kan kalla det så. mycket trevligt. sen blev det joar, någon som är förvånad? riktigt kul faktiskt, kände mig dock lite sällskapssjuk när jag skulle gå hem, fick en kebabtallrik av sofie så jag skulle ha ngt att sysselsät(t)a mig med. kom ngn trevlig person som jag började prata med, jag var väldigt filosofisk denna kväll och efter många funderingar kom vi på att jag hade köpt en hor-kebab. då jag(sofie i detta fall) betalat för ngt sorts substitut-sällskap, för att ha ngt att göra.

idag har lela varit här, vi lunchade halloumi ost, asgott. sedan har jag setat och solat med min mor. hon avslöjade att jag skulle få en laptop i födelsedagspresent, hon kan fan aldrig hålla tyst. nu äre ju liksom inge spännande längre.

nej nu ska jag städa lite innan sandra och sofie kommer förbi, kanske äre dags att ladda mobiln också?
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback