slut för idag.

okej, jag lovar att jag ska sluta trötta ut er med mina väldigt tråkiga inlägg denna dag.
varför jag kan lova detta är för att jag även lyckats trötta ut mig själv. usch, haha.

aja, imorgon blir det upp tidigt, ska till usala och shoppa loss med pappa anders innan det bär iväg till jobbet.
det blir säkert astrevligt.

även att jag en fredagkväll lägger mig klockan 22.23. men ibland äre okej. och just precis som jag skrev det där, kom jag på att jag skulle ringa tillbaka till katia när jag hade duschat, vilket jag hade gjort för ca 1h sedan. as. sleeptight.image24

Kommentarer
Postat av: Katten

Du ringde ju iallafall:) och det är tanken som räknas. Ska vi göra om valborg? utan tårar och knull:)??
love you

2008-05-03 @ 15:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback