summering.

mycket lyckad budgetbal igår, även fast vi kanske inte fick världens bästa start <3

Jag tror jag inte varit så uppklädd sedan ngn skolavslutning på lågstadiet, men det var rätt trevligt ändå, även fast jag inte har nå vidare värstens bordsskick.
Kvällen bjöd på trevligt folk, mycket mat och en jäkla massa alkohol. hur bra är det  inte ?
vi dansade vals på baksidan och invigde pappas nylagda plattor, valsen utvecklades åt det mer vågade hållet, och jag och johanna stod snart och dansade diverse tease-danser inomhus. mycket vackert !
himla trevligt iafl, och jag hoppas på en minst lika trevlig visit på onsdag, aka mösspåtagningen. woho, nu jävlar äre nära.

iallafall, jag sitter och pluggar teori som en gnu, men fundrar på att ta en paus, och ta mig en dusch, skära upp massa frukt (massa frukt är i detta fall kiwi & mango), gör a en kopp thè, och sedan fortsätta med detta.
fast nu kom jag på att jag har ju naturkunskapsprov imorgon också, så jag kanske tar till mig det.

nej, lets ta tag i detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback