till min lillasyster

lätt att jag är världens stoltaste storasyster denna dag. först får jag världens sötaste bok i födelsedagspresent av denna underbara varelse. "till min syster" heter den, där hon bl.a skriver vad jag lärt henne, vilket är att; tupera håret, att parfym är ganska trevligt, att man kanske inte alltid bör vara så fjantig bland folk, att hjälpa till. men den bästa saken var att jag lärt henne att vara snäll.
Hon avslöjar även att vi är ganska lika, då vi oftast börjar asgarva de tider vi är som surast.
och att vi är olika då hon stokar ner, och jag städar upp efter na.

SEN går hon vidare till riksfinalen i UKM. ÄR JAG STOLT & HAR JAG VÄRLDENS BÄSTA SYSTER? JAJAJAJAJA!

har även hunnit med en hel del tårtätning this afternoon. sandra, jessica och limpan kom och joina. jag blev med brödrost, ljus och tillbringare på kuppen. wiho.
j och s åkte så småningom, och christoffer kom och åt upp resterna av tårtan jag och linnea nästan ätit upp. vi har lyckats utforska en del spel på min nya dator. Parble place är lätt favoriten.

nu äre dags att sova strax, även fast jag har sovmorgon imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback