tisdag & mycket avklarat.

Vilket jäkla väder vi har. Solsken, ösregn, solsken, hage, solsken ösregn, moooooln. roligt hörreni, roligt.

Idag har jag;
- Försovit mig, men nästan ändå hunnit till skolan,
- fått veta slutbetyg i både folkhälsa, sam.B, och sv.B,
- Lånat kartbok på biblioteket,
- och faktiskt använt den till att plugga, så nu är turismen klar,
- pluggat ytterst lite teori,
- fikat hemma hos med oboy, kaka och en lillasyster,
- bokat klipp/färg/sling tid, så nästa tisdag är dagen D, mitt hår ser för tillfället förjävligt ut.

Min bror och hans vänner har hyrt villa på vaxholm över midsommar, och de ville att jag ska följa med.
lät det härligt eller lät det härligt?
nu väntar jag bara på schemat, så jag får veta fall jag kan planera eller icke (:

ikväll blir det gossip & dhw med linnèa. woow, men nu äre käk.
image34
snart äre nära.





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback