toooorsdag.

Jag skrev precis ett aslångt inlägg, men smart som jag var kryssade ajg rutan. jag sammanfattar;

hade körlektion 7.15 imorse, mycket skeptisk till att människan är skapt att gå upp kl. 6. men det funkade, kunde ändå inte sova. kan det vara nervositeten inför flytten som är på besök denna vackra morgon.
När ajg anlände till skolan kom jag på att jag fick ha sovmorgon till 10.30 idag, lite opeppt att vara här 7.50. men lika glad för det är jag.

har även kommit på att jag fyller år om 11 dagar. och mina föräldrar har ngt lurt för sig. (hoppas att jag blir en rich-bitch igen på min 19årsdag). även linnea är en riktig luring i dessa tider.

nej, nu ska jag söka sällskap ute i rökhuset.

färdigt.

Kommentarer
Postat av: k to the motherfucking arolin

"Thriller-griller hos gustav och sigge.
Tema:kött sprit och sex.,
xxxxxgatan 30, 15.00 och framåt.
alla som inte kommer är våldtäktsmän, high five!"

HA HA HA HA. typ skitkul.

saknar dig, fin bild innan va!

men puss da!

2008-05-09 @ 10:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback