torsdagkväll, humorgala & cola-light.

yes people, thats what im doing.

jag har denna slöa eftermiddag varit och dystrat ner linnèas kök, men när det var gjort gick vi & köpte varsin cola
(vilket är ett måste då man har en bakfylla som heter duga), & samtalsmänena blev fler & fler som vanligt. jag är bannemej lycklig som har en sådan vän.

jag borde verkligen packa ihop mitt rum nu, det börjar ju tusan snart krisa ihop sig, haha. men jag har ju ingen brådska, tur att fadern min inte sparkar ut mig iafl.

senare om tiden finns, springer jag förbi linnea igen.image14

Kommentarer
Postat av: LinnéaBratt

Jag är glad äver att ha dig som vän med hjärtat!

2008-05-03 @ 00:31:09
URL: http://Lbratt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback