underbara vänner, & planering.

jag känner mig nog lite stressad, men ändå så jäkla glad.
just nu känns allt så rätt.

jag har bokat teori, halka och massa fler körlektioner. nu jävlar ska jag kämpa.
imorgon flytttar jag(närmre katten & david, älskart.),
på fredag blir det utgång(?)
vi har pratat student & det ger ju dock en lyckoslashångest känsla.

igårkväll blev himla trevlig, jag & sandra gick på långprommenad i solen, kom på att vi var sugna på jordgubbar (dålig karaktär? jag?), så vi tog bilen till coop och sen vidare till bresse.  linnea ringde precis vid parkeringen, så vi åkte och hämtade henne med. när vi kom tillbaka var solen nästan borta så det var liiite kallt, måste jag erkänna. men tack för en trevlig kväll.



Kommentarer
Postat av: josefin

haha vadå dålig karaktär med jordgubbar? det är ju nyttigt ju :p

2008-05-07 @ 18:07:40
URL: http://paradiseinme.wordpress.com
Postat av: Katten

Vad roligt att du kommer närmare, då kan vi sluska med nutrilett jämt:)

2008-05-08 @ 00:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback