"& vad ni än gör ungdomar, bli inte feta."

Kloka ord från diabetestanten som var och undervisade idag. Svart på vitt, kort & gott liksom.

jag ska snart ut & gå tänkte jag, känns behövligt(om man inte vill dö i diabetes dårå) & inte ska man väl kasta bort solen vi får?

jag & katia gick på skattjakt & hittade våra gamla alkoholhaltiga drycker i buskarna från valborg, det var ju en ljuspunkt på denna dag. & visst är det vuxen-poäng att gömma spriten i buskarna? en annan ljuspunkt var ju kaffe på kak & bak med kära vänner.

usch, jag är en totalt oinspirerad bloggerska. puss iafl

Kommentarer
Postat av: Katten

Hängde ölen? menade du hände? hehe.. jag vill vara med diiiiigg..ööööööö

2008-05-06 @ 14:22:38
Postat av: Johanna

heeej elin!
Kul att du tittade förbi oss på valborg =) mera sånt tycker jag!

hade bra.

2008-05-06 @ 20:47:25
URL: http://eriixon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback