valborg & uppdatering.


1                                  2                                  3                               4                                 


5.

Ja, mina damer och herrar, jag märkte precis att jag tagit 5 hela kort på valborg som jag tänkte bjuda på.

1. Camilla, gustav & hans kompis fredrik, då vi satt i stadsträdgården & hade alldeles förträffligt trevligt.

2. samma plats, 2 sekunder senare, dock katten och empa.

3. gustav hittade en dubbelgångare som heta duga.

4. Nu har jag kommit hem till Gustav, camilla kände sig nog inte tillräckligt utvilad.

5. sen drog jag ju till nästa grillparty, där jag mötte dessa söta tu. de lär ju vara ett av kanske sveriges finaste par.

det var det det.

Linnea kom hit och hjälpte mig med rummet, nu är allt packat och klart. dock ska jag jobba lör-sön så flyttar nog i början av veckan. nu för tillfället väntar jag på att far min ska komma hem så vi kan åka och köpa suschi. lovesit, lovesit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback