Another day in paradise.

Äntligen, lägenheten är färdigmålad. iafl det mesta, elementet ska målas och massa lister ska sättas upp.
men det känns som en liten bit på vägen iafl. Tur ibland att man har världensbästapappa som alltid ställer upp,
dock lite jobbigt "att om man ska göra någonting ska man göra det ordentligt" är den enda regeln som lyder.

Idag har jag jobbat, och har ikväll hängt hemma hos David i hans otroligt porriga rum.
vi kollade på film, pratade och jag beklädde väggen med mitt o´så fagra handavtryck. det är konstigt med vissa människor, att även fast man inte träffat på ages,
så känns det som att man inte varit en dag ifrån varandra när man ses.

Josefin kom även förbi x 2. luckyme, luckyme <3
jag tycker om sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback