försovnings lördag.

imorse vaknade jag 0742, och började klockan 8, eftersom att det tar 45 minuter att gå till mitt jobb blev det taxi.
det kändes ungefär som att det jag drog in idag gick plusminusnoll.
Taxi chauffören hade även han försovit sig och kommit en timme senare till jobbet.
i  tid kom jag dock. En timme senare väntade vi på att våran käre kollega christopher skulle komma.
tjugo minuter senare glider ännu en taxi upp på parkeringen, där är han.
även han försoven.
tom natt jenny var försoven, och till hennes försvar var hon ute igår.

det här mina vänner, är ett väldigt stort skäl till att skaffa körkort.
 
nej, efter ett 14 timmars pass känner jag mig slö, nu lägger jag mig i sängen och kollar på film.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

En aning stressigt!

2008-12-01 @ 12:15:18
URL: http://jeanetteolsson.blogspot.com
Postat av: jennie

miss you!!

2008-12-02 @ 11:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback