give me, give me, give me.

helt plötsligt hamnade jag i någon nostalgi-koma.
jag vill ha tillbaka gamla tider, kan vi inte bara starta om från 2004 igen?
ge mig dagishäng, och mr blixt.
ge mig karolin och janet som grannar, ris och bearnaise sås klockan 03,
ge mig badhusparkenfyllan, iofs allt östersundhäng överhuvudtaget,
ge mig els och lels veckor, smita iväg till örebro utan att våra föräldrar vet ngot och en ost på huvudet,
ge mig min underbara klass/familj, krökakuten och stöd,
ge mig vaxholm veckan, och 400 kg rullväskor,
ge mig pepparkaksbak och glasyrkrig, med david filip och lelsen,
ge mig myskvällar på janets veranda, med äventyrarna.

ge mig allt, vafan.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

ALLT var bättre förr! Jag vill ha det gamla tillbaka. För såhär vill jag inte ha det.

Old times.

2008-11-20 @ 18:44:49
URL: http://jeanetteolsson.blogspot.com
Postat av: Anonym

åhh det saknar jag med!!!!! fy

2008-11-21 @ 00:18:32
URL: http://barcelonaliving.blogg.se/
Postat av: Katten

Ja, ge oss tillbaka tiden för fan! Vem sitter inne med den??

2008-11-21 @ 10:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback