The sad truth.

hemkommen från göteborg & vintern har verkligen kommit alltså.

Helt underbart att få träffa min Ebba igen, hon har ju somsagt varit i LA i 3 månader. Det finns nog ingenting ont jag har at säga om dessa dagar. Har massa bilder att lägga upp, så jag kan ju berätta mer om denna resa vid ett senare tillfälle.
Fick mig en väldigt trevlig hemresa, by car med Majsan, Linn och Emelie. Det blev massor av peptalk, och samtal om allt. vi toppade det genom att pumpa Alf, Håkan och Kent, en jävligt fin konstalation.
Nu går tankarna i att flytta dit, det hade varit bra för mig tror jag. Lets face it, jag är en mes och kommer aldrig åka till massa länder osv. shame on me, men det är tyvärr den mörka sanningen. ruttna bort i enköping är ju ingenting som jag hoppar jämfota för direkt. & att det inte är några problem att hyra ut min pärla i andrahand gör det verkligen till ett guldtillfälle, särskilt då jag tänkte börja plugga. och finns det något bättre sätt?

Idag har jag och kristian haft någon sorts taco/pepparkaks-orgie här hemma, och jag är typ julaftons mätt.
Och jag har även övervägt att skicka hem karolin från barcelona då spanjorer är hemska människor.

Nej, nu ska jag hoppa i säng. jag och josefin ska till eskilstuna och handla julklappar imorgon. So be good, och skicka önskelistor tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback