Details, baby.

Igår var vi i dalarna uppe hos farmor och farfar över dagen, det var asmycket snö,
hur härligt är det inte liksom? 
då stadens största resturang heter "bosses bistro", då vet man att man är way far from home,
och efter att vi ätit för 5e gången på fyra timmar så åkte vi hem.

Väl hemma så hade jag förfest, med mig själv.
det var lyckat som fan. Jag ringde Kiia som hade kommit hit från göteborg,
 vi drog en gräns och gick ner till Olearys.
väldigt många öl senare gick vi till joar, och jag tror jag dansade mer än någonsin,
det var typ värre än på Gretas.
janet kom senare, jag blev skitlycklig.

jävla,jävla lyckad kväll.



Kommentarer
Postat av: Limpan

jag ska också börja dra en gräns. Herregud du är på mig överallt!

2008-11-02 @ 00:17:07
URL: http://lbratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback