Welcome to the dark side.

jag ska snart börja blogga igen. jag lovar. just nu finns det bara inte tid, och när det finns tid så gör jag något annat. Fast det är väl tur det, annars hade det varit dystert. man kanske ska köpa en såndär dagbok med lås på, som man kan ha med sig överallt och skriva i när man avverkar såndär tid då man abslut inte kan göra någonting med. sen kan man skruva upp den på en lyckstolpe, eller lägga den på en bänk. så kan man få läsa därifrån. jobbigt att leta reda på den bara.

undrar fall det var under sånahär omständigheter man uppfann post-it lapparna?
Ni kanske förstår varför jag inte skriver så ofta helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Du är så fin min pralin!

2008-11-14 @ 19:06:17
URL: http://jeanetteolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback